sabd

هدایای تبلیغاتی

چگونه تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ (بخش اول)

  • چاپ
توضیحات
نوشته شده توسط Super User
دسته: blog
منتشر شده در 07 خرداد 1401
بازدید: 177
چگونه تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ (بخش اول)

چگونه تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ (بخش اول)، به طور کلی هر پیامی که درک می‌کنیم محتوا است. به زبان ساده‌ محتوا، همین متنی است که دارد یک پیام یا اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای را به شما منتقل می‌کند، پادکستی است که هنگام رفتن به محل کار گوش می‌کنید یا ویدیویی است که در یوتیوب تماشا می‌کنید. بنابراین به طور کلی می‌توان گفت که تولید محتوا یعنی خلق هر پیامی که برای مخاطب قابل درک و انتشار باشد. اما سوالی که مطرح می شود این است: چطور تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این سوال بپردازیم.

ادامه مطلب: چگونه تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ (بخش اول)

پرسونا چیست و برای طراحی آن از چه روش هایی می توان استفاده کرد

  • چاپ
توضیحات
نوشته شده توسط Super User
دسته: blog
منتشر شده در 18 اسفند 1400
بازدید: 434
پرسونا چیست و برای طراحی آن از چه روش هایی می توان استفاده کرد

پرسونا چیست و برای طراحی آن از چه روش هایی می توان استفاده کرد، شما که مدیر یک کسب و کار هستید نباید تصور کنید مشتری یا مخاطبانتان مانند شما فکر می‌کنند. این فکر که خریدار مانند شما فکر می‌کند و دغدغه‌هایی مانند شما دارد برای کسب و کارتان بسیار مخرب است. ولی اگر بپذیرید مخاطبان شما طرز تفکر متفاوتی دارند باعث می‌شود تصویر شفاف‌تری از مخاطبانتان داشته باشید و بهتر نیازها و خواسته‌هایشان را بشناسید. در این جا پرسونا به شما برای شناخت مشتریانتان کمک خواهد کرد. پرسونای خریدار، پرسونای مشتری یا پرسونای مخاطب اصطلاحی است که بسیار رواج پیدا کرده است. اما پرسونا دقیقا چیست؟ چه کمکی به پیشرفت کسب و کار می‌کند؟ چگونه می‌توان پرسونای مشتری را تدوین کرد؟ جواب این سوالات را در ادامه این مقاله خواهید خواند. پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: پرسونا چیست و برای طراحی آن از چه روش هایی می توان استفاده کرد

آشنایی با برخی از مراحل تنظیم و تهیه استراتژی محتوا در بازاریابی محتوا

  • چاپ
توضیحات
نوشته شده توسط Super User
دسته: blog
منتشر شده در 18 اسفند 1400
بازدید: 433
آشنایی با برخی از مراحل تنظیم و تهیه استراتژی محتوا در بازاریابی محتوا

آشنایی با برخی از مراحل تنظیم و تهیه استراتژی محتوا در بازاریابی محتوا، در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی برخی از مراحل تنظیم و طراحی استراتژی محتوا در بازاریابی محتوا بپردازیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: آشنایی با برخی از مراحل تنظیم و تهیه استراتژی محتوا در بازاریابی محتوا

بررسی رقبا و تهیه پرسونای مشتریان، دو مرحله از مرحله های تنظیم استراتژی محتوا

  • چاپ
توضیحات
نوشته شده توسط Super User
دسته: blog
منتشر شده در 18 اسفند 1400
بازدید: 425
بررسی رقبا و تهیه پرسونای مشتریان، دو مرحله از مرحله های تنظیم استراتژی محتوا

بررسی رقبا و تهیه پرسونای مشتریان، دو مرحله از مرحله های تنظیم استراتژی محتوا، بررسی و تحلیل رقبا یکی از بخش هایی است که در تنظیم استراتژی محتوا باید به آن دقت کنیم. همچنین تهیه پرسونای مشتریان نیز در تنظیم استراتژی محتوا نقش بسزایی دارد. با ما همراه باشید تا به بررسی این دو مرحله بپردازیم.

ادامه مطلب: بررسی رقبا و تهیه پرسونای مشتریان، دو مرحله از مرحله های تنظیم استراتژی محتوا

صفحه2 از5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • شما اینجا هستید:  
  • خانه
  • هدایای تبلیغاتی
  • بلاگ

آخرین مطالب

  • بررسی تعدادی از استراتژی های مهم و حیاتی در آعاز یک استارتاپ
  • شناسایی کانال های بازاریابی و تعریف موفقیت، دو استراتژی برای شروع یک استارتاپ
  • بررسی دقیق بازار، شناسایی پرسونای مشتری و شناسایی نیازهای تیم، سه استراتژی مهم برای شروع یک استارتاپ
  • چگونه تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ (بخش دوم)
  • چگونه تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ (بخش اول)
  • پرسونا چیست و برای طراحی آن از چه روش هایی می توان استفاده کرد
  • آشنایی با برخی از مراحل تنظیم و تهیه استراتژی محتوا در بازاریابی محتوا
  • بررسی رقبا و تهیه پرسونای مشتریان، دو مرحله از مرحله های تنظیم استراتژی محتوا
  • بررسی دو بخش "برقراری ارتباط بین هویت برند و محتوا" و "انتخاب کلمات مناسب" که از بخش های تنظیم استراتژی محتوا هستند
  • بررسی 4 قسمت "داشتن هدف، بررسی کسب و کار، بررسی وضعیت بازاریابی محتوا و مشخص کردن کانال های انتشار محتوا" در استراتژی محتوا

هدیه تبلیغاتی

ثبت اگهی رایگان جدید


سئو و طراحی سایت سئو هاما ، بک لینک

بالا

© 2022 sabd