- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 208
بررسی تعدادی از استراتژی های مهم و حیاتی در آعاز یک استارتاپ، با ما همراه باشید تا تعدادی از مهم ترین و اصلی ترین استراتژی های ورود به بازار استارتاپ را برای شما شرح و مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب: بررسی تعدادی از استراتژی های مهم و حیاتی در آعاز یک استارتاپ
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 200
شناسایی کانال های بازاریابی و تعریف موفقیت، دو استراتژی برای شروع یک استارتاپ، در این مقاله قصد داریم به بررسی دو استراتژی مهم برای شروع و راه اندازی یک استارتاپ بپردازیم. شناسایی کانال های بازاریابی و تعریف موفقیت، دو استراتژی مهم است که در این مقاله قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب: شناسایی کانال های بازاریابی و تعریف موفقیت، دو استراتژی برای شروع یک استارتاپ
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 200
چگونه تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ (بخش دوم)، در ادامه بررسی روش ها و نکات مرتبط با چگونگی تولید محتوای بلاگ، با ما همراه باشید.
بررسی دقیق بازار، شناسایی پرسونای مشتری و شناسایی نیازهای تیم، سه استراتژی مهم برای شروع یک استارتاپ
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 200
بررسی دقیق بازار، شناسایی پرسونای مشتری و شناسایی نیازهای تیم، سه استراتژی مهم برای شروع یک استارتاپ، ایده راه انداختن یک استارتاپ بسیار جذاب و هیجانانگیز است؛ اما هرچه به لحظه راهاندازی آن نزدیکتر میشوید، اضطراب و ترس بیشتری برایتان ایجاد میشود. احتمالا مهمترین سوال در ذهن شما این است: آیا استارتاپ من با ورود به بازار موفق خواهد شد یا در رقابت با غولهای بازار غرق میشود؟ وقتی به جمله معروف «۹۵ درصد استارتاپهای دنیا شکست میخورند» فکر کنید حس ترس هم در شما تشدید میشود. گرچه هنوز هم راهی برای موفقیت هست. بازاریابی و تبلیغات برای استارتاپ ها بسیار مهم است. به آن ۵ درصدی فکر کنید که نهتنها در بازار باقی ماندهاند بلکه موفق شدهاند رقیبانشان را شکست بدهند و خودشان جزوی از غولهای بازار بشوند! برای موفقیت در بازار همیشه راههایی هست و فقط باید آنها را بشناسید و به درستی انجام بدهید. در ادامه استراتژی استارتاپها برای ورود به بازار را معرفی خواهیم کرد.
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 176
چگونه تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ (بخش اول)، به طور کلی هر پیامی که درک میکنیم محتوا است. به زبان ساده محتوا، همین متنی است که دارد یک پیام یا اطلاعات طبقهبندی شدهای را به شما منتقل میکند، پادکستی است که هنگام رفتن به محل کار گوش میکنید یا ویدیویی است که در یوتیوب تماشا میکنید. بنابراین به طور کلی میتوان گفت که تولید محتوا یعنی خلق هر پیامی که برای مخاطب قابل درک و انتشار باشد. اما سوالی که مطرح می شود این است: چطور تولید محتوای بلاگ را شروع کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این سوال بپردازیم.
صفحه1 از4