پرسونا چیست و برای طراحی آن از چه روش هایی می توان استفاده کرد

پرسونا چیست و برای طراحی آن از چه روش هایی می توان استفاده کرد، شما که مدیر یک کسب و کار هستید نباید تصور کنید مشتری یا مخاطبانتان مانند شما فکر می‌کنند. این فکر که خریدار مانند شما فکر می‌کند و دغدغه‌هایی مانند شما دارد برای کسب و کارتان بسیار مخرب است. ولی اگر بپذیرید مخاطبان شما طرز تفکر متفاوتی دارند باعث می‌شود تصویر شفاف‌تری از مخاطبانتان داشته باشید و بهتر نیازها و خواسته‌هایشان را بشناسید. در این جا پرسونا به شما برای شناخت مشتریانتان کمک خواهد کرد. پرسونای خریدار، پرسونای مشتری یا پرسونای مخاطب اصطلاحی است که بسیار رواج پیدا کرده است. اما پرسونا دقیقا چیست؟ چه کمکی به پیشرفت کسب و کار می‌کند؟ چگونه می‌توان پرسونای مشتری را تدوین کرد؟ جواب این سوالات را در ادامه این مقاله خواهید خواند. پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: پرسونا چیست و برای طراحی آن از چه روش هایی می توان استفاده کرد

آشنایی با برخی از مراحل تنظیم و تهیه استراتژی محتوا در بازاریابی محتوا

آشنایی با برخی از مراحل تنظیم و تهیه استراتژی محتوا در بازاریابی محتوا، در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی برخی از مراحل تنظیم و طراحی استراتژی محتوا در بازاریابی محتوا بپردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی دو بخش "برقراری ارتباط بین هویت برند و محتوا" و "انتخاب کلمات مناسب" که از بخش های تنظیم استراتژی محتوا هستند

بررسی دو بخش "برقراری ارتباط بین هویت برند و محتوا" و "انتخاب کلمات مناسب" که از بخش های تنظیم استراتژی محتوا هستند، تنظیم استراتژی محتوا برای بازاریابی کار سخت و دشواری است و برای انجام آن باید اصول و نکات مهمی را بدانیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی دو بخش از بخش ها و قسمت های تنظیم استراتژی محتوا بپردازیم. دو اصلی که در این مقاله قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم، برقراری ارتباط بین هویت برند و محتوا و انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب: بررسی دو بخش "برقراری ارتباط بین هویت برند و محتوا" و "انتخاب کلمات مناسب" که از بخش های تنظیم...

بررسی رقبا و تهیه پرسونای مشتریان، دو مرحله از مرحله های تنظیم استراتژی محتوا

بررسی رقبا و تهیه پرسونای مشتریان، دو مرحله از مرحله های تنظیم استراتژی محتوا، بررسی و تحلیل رقبا یکی از بخش هایی است که در تنظیم استراتژی محتوا باید به آن دقت کنیم. همچنین تهیه پرسونای مشتریان نیز در تنظیم استراتژی محتوا نقش بسزایی دارد. با ما همراه باشید تا به بررسی این دو مرحله بپردازیم.

ادامه مطلب: بررسی رقبا و تهیه پرسونای مشتریان، دو مرحله از مرحله های تنظیم استراتژی محتوا

بررسی 4 قسمت "داشتن هدف، بررسی کسب و کار، بررسی وضعیت بازاریابی محتوا و مشخص کردن کانال های انتشار محتوا" در استراتژی محتوا

بررسی 4 قسمت "داشتن هدف، بررسی کسب و کار، بررسی وضعیت بازاریابی محتوا و مشخص کردن کانال های انتشار محتوا" در استراتژی محتوا، با ما همراه باشید تا به بررسی 4 قسمت از قسمت ها و بخش های استراتژی محتوا بپردازیم. 

ادامه مطلب: بررسی 4 قسمت "داشتن هدف، بررسی کسب و کار، بررسی وضعیت بازاریابی محتوا و مشخص کردن کانال های انتشار...