بررسی دو بخش "برقراری ارتباط بین هویت برند و محتوا" و "انتخاب کلمات مناسب" که از بخش های تنظیم استراتژی محتوا هستند
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 126

بررسی دو بخش "برقراری ارتباط بین هویت برند و محتوا" و "انتخاب کلمات مناسب" که از بخش های تنظیم استراتژی محتوا هستند، تنظیم استراتژی محتوا برای بازاریابی کار سخت و دشواری است و برای انجام آن باید اصول و نکات مهمی را بدانیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی دو بخش از بخش ها و قسمت های تنظیم استراتژی محتوا بپردازیم. دو اصلی که در این مقاله قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم، برقراری ارتباط بین هویت برند و محتوا و انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. با ما همراه باشید.
بین هویت برند و محتوای خود ارتباط برقرار کنید.
باید برای برندتان یک هویت انتخاب کنید. اگر به تازگی یک هویت مناسب برای برندتان انتخاب کردهاید باید از این به بعد باید این هویت در محتوایتان نیز اعمال شود. هویت برند باید در محتوا اعمال شود چون محتوای شما به آگاهی از برندتان کمک میکند. در واقع شما به کمک محتوا میتوانید مخاطب جذب کنید و حس اعتماد را در مخاطبان جذب شده به وجود آورید.
هویت برند شما درلحن محتوا، ویدئو و عکسهایی که برای محتوا میسازید باید مشهود باشد.
کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید.
کلمات کلیدی همه چیز در استراتژی محتوا نیستند ولی مهمترین بخش تعیین استراتژی تولید محتوا هستند. شما باید ببینید در حوزه کسب و کارتان مردم چه کلماتی را جستجو میکنند. مهمترین دلایل برای جستجوی کلمات کلیدی را در زیر آوردهایم:
- با اینکار متوجه میشوید مردم با چه کلماتی محتوا یا خدمات شما را در اینترنت جستجو میکنند. سوالاتشان چیست و به چه چیزهایی نیاز دارند؟
- با انتخاب کلمات کلیدی مناسب باعث میشوید مخاطبان به سایت شما هدایت شوند و با کسب و کار شما آشنا شوند.
- با استفاده از کلمات کلیدی متناسب برای کسب و کارتان کمک میکنید گوگل نیز شما و حوزه کسب و کارتان را بهتر شناسایی کند.
چگونه جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهیم؟
این کار اصلا ساده نیست و برای اینکه بتوانید به کلمات مهم و درست کسب و کار خود برسید بهتر است از متخصص سئو کمک بگیرید.
به طور کلی برای جستجوی کلمات کلیدی ابزارهای زیادی وجود دارد ولی بهترین ابزار خود گوگل و سرچ کنسول است. شما باید با توجه به کسب و کارتان، نیازهایی که فکر میکنید مخاطبانتان دارند، استفاده از پیشنهادات گوگل، کمک از سرچ کنسول، تحلیل رقبا،گوگل ترند و سایر ابزارهای این زمینه شروع به تحقیق کلمه کلیدی گستردهای کنید تا بهترین نتایج حاصل شود.